تحقیقات بازاریابی وسیستمهای اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی وسیستمهای اطلاعات بازاریابی

وقتی که مدیر بازاریابی برای عرضه محصولی جدید یا تعدیل شده اماده شد و برنامه ان را تنطیم کرد و پس از آنکه نیازهای مصرف‌کنندگان را ارزیابی نمود، مرحله تصمیم گیری فرا می رسد.

وقتی که مدیر بازاریابی برای عرضه محصولی جدید یا تعدیل شده اماده شد و برنامه ان را تنطیم کرد و پس از آنکه نیازهای مصرف‌کنندگان را ارزیابی نمود، مرحله تصمیم گیری فرا می رسد.
امروزه که در محیط بازرگانی، حرکتها وتغیرات با سرعت انجام می گیرد، حتی یک اشتباه کوچک می تواند موجب زیانهای بزرگی شود.
مدیران بازاریابی چگونه نابرابریها را بهبود می بخشند وتصمیمات صحیح را اتخاذ می کنند؟ نقش اطلاعات بازاریابی در این خصوص چیست؟ به چه نحوی این فراینددر کسب وکارها صورت می پذیرد؟

در ادامه راه به موارد فوق خواهیم پرداخت....!!!!!!
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس